Panduan bisnes Shopee dan 16 sebab kenapa Shopee itu ‘seksi’
Oct31

Panduan bisnes Shopee dan 16 sebab kenapa Shopee itu ‘seksi’

Tengok pada gaya, nampak macam meriah jugak yer orang meniaga kat Shopee ni? Ebook dan video panduan bisnes Shopee pun bukan main bersusun lagi keluar kat pasaran. Melambak-lambak ada. Memang syok sebenarnya bila dah happening macam ni. Tu tandanya Shopee ni dah makin sesak dengan prospek dan pelanggan, dan bukannya ramai dengan orang yang nak menjual jer. Dan bila dah makin ramai pulak penjual yang sudi pecah lobang dengan hasilkan...

Read More