Contoh iklan produk dengan sales 7 angka, tak pakai ayat-ayat power pun
Mar31

Contoh iklan produk dengan sales 7 angka, tak pakai ayat-ayat power pun

Nak tengok tak kalau saya tunjuk depan anda, contoh iklan produk yang dah bantu tuannya buat duit sehingga RM1 juta? Kita dah selalu sangat dah dengar, usahawan yang pernah buat sales sampai juta-juta nih. Dato’ Seri Vida, Abang Terlajak Laris..sekadar nak petik beberapa nama. Untuk cecah sales tujuh angka ni, otometik kita rasa yang iklannya jugak mesti kena buat gempak-gempak. Nak karang ayat iklan jer pun wajib kena upah...

Read More